خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین:

مزد اخلاص شهدا با زدن مهر شهادت به کارنامه ی آنها داده شد است.

مزد اخلاص شهدا با زدن مهر شهادت به کارنامه ی آنها داده شد است.
سرهنگ عبداللهی گفت : عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای همه مسئولین است.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۷۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

قزوین به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین صبح امروز با همراهی جمعی از مسئولین به دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران روستای زرآباد بخش الموت شرقی دیدار کردند . 

  فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین در این دیدار با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشورعزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

 وی خاطرنشان کرد: امروزه هرچه داریم و درسطح بین الملل کسب کرده ایم همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

سرهنگ پاسدار مجید عبداللهی در پایان این دیدار بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره‌ی شهیدان احتیاج دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار